London: DAG 4

• 15.07.2012 kl.01:46 by Helene Pedersen

heiiii. da har vi hatt nok en herlig dag i London, siste dagen idag s imorgen reiser vi hjem. dagen idag har gtt til museum besk+marked. museum er museum, s forteller heller om markedet! det het Portobello og l i Nothing Hill. Kanskje det fineste markedet jeg har vrt p! en lang gate med masse fargerike hus og boder langs p begge sidene, og i midten var det ggate. nr trafikken forsvinner blir alt s mye mer koslig, litt snn gammeldags feeling. bodene solgte smykker og vesker, klr og kunst, og et stort utvalg av mat. det var ikke et typisk ''sydenmarked'' med faketing, men med ordentlige, fine ting! fikk meg en fin veske og to par sko. vi tittet ogs innom bokhandleren som er et innspillings sted i filmen ''Nothing Hill''. finfin dag!

-kameraet ble ikke tatt med idag pga. regn.. s et iphone bilde fra dagen-

n er jeg s klar for hjemme reise om noen timer, I MISS BERGEN! natta sweeties

LONDON: DAG 3

• 14.07.2012 kl.01:48 by Helene Pedersen

hey! idag har vi vrt skikkelig turister og sett store deler av london. dagen startet med busstur og en guide som fortalte mye om de forskjellige stedene som vi kjrte forbi. var skikkelig kjekt kjre igjennom slik, vi satt ute oppe p taket i supert vr!!

etter bussturen spiste vi typisk engelsk fish and chips ogs var vi klar for bttur. da kjrte vi opp themsen og fikk se flere bygninger/attraksjoner.

vi dro s videre med buss til buckingham palace, skjedde desverre ingen ting foran slottet. var to soldater der, men de var ganske s kjedelige. tilsutt fikk vi med oss hyde park fr vi dro tilbake til hotellet.

dagen har vrt kjempe fin og syns sightsing er kjempe kjekt, men en dag er nok! blir litt snn ''been there, done that''. p kvelden dro vi p musical, s The Lion King og den var s bra. koste meg skikkelig, fantastiske kosytmer og ddsbra musikk.

Flere som har sett ''The Lion King''?

LONDON: DAG 2

• 13.07.2012 kl.00:12 by Helene Pedersen

Hei! sitter p hotellrommet n, ganske sliten etter en lang dag med mye trakking. Som sagt er det s kjipt at ikke solen skinner, men hey er bergenser! Idag var det ''shopping-dagen'', s det vi har gjort i dag er g ned til oxford street og deretter g hele gaten. hotellet vrt ligger veldig sentralt, 10 min gange til oxford street s vi har brukt laaaang tid, haha. men vi har tatt det med ro og stoppet p alle butikker og caffeshopper vi nsket. har ikke shoppet s mye, kommer jo rett fra usa s har handlet alt for mye fra fr av + utrolig nok bare 26dager til utvekslingsret begynner og har alt for mye klr jeg vil ha med meg fra fr av. men tilbake til London, byen er fantastisk. kanskje litt for travel, hvertfall butikker som primemark, topshop og andre kjedebutikker er stappfulle. tro det eller ei s er jeg faktisk lei alt som heter shopping n s gleder meg til en skikkelig sightsingdag imorgen. her er litt bilder fra dagen:

Flere som er i London?

LONDON: DAG 1

• 11.07.2012 kl.23:10 by Helene Pedersen

heihei. n er den frste dagen i London over. dagen har vrt helt grei, det har desverre regnet og vi har brukt en del tid p bli litt kjent i byen, hater virkelig ikke finne fram i store byer.. men p den andre siden har vi ftt sett mange steder og jeg merker at jeg begynner bli glad i byen!! kamaraet var helt utladet etter Florida s idag mtte jeg knipse med iphone.. herrejesus hvor masse butikker det er her forresten, skal prve ikke g helt bananas. byen kryr av mennesker og jeg tror aldri jeg har opplevd en travlere by!

en siste ting jeg vil fortelle dere om for jeg stuper i seng er om bilde nr.2, haha. min kjre sster klarer alltid kjpe noe som man ikke helt tenker p kjpe med det frste men tingene blir alltid mye brukt! denne gangen dukket hun opp p veien hjem til hotellet med en George Cloony maske i annsiktet, og guud som vi lo. masken s p en mte helt ekte ut og folk reagerte med alt fra kveppende skrik til latterkramper, DAGENS!

jetlag in LONDON

• 11.07.2012 kl.13:55 by Helene Pedersen

heey. idag lettet flyet fra Florida 18.00, var sm trist reise etter 3 fantastisk uker. ferien har vrt super, mange opplevelser bde store og sm. jeg er kjempe fornyd! siden internettet ikke ville samarbeide iblant har det blitt f innlegg, men innlegg fra alle stedene kommer snarest.etter 8timer p flyet landet vi i London idag morges. flyturen gikk veldig bra, s 3filmer s tiden gikk fort! n befinner jeg meg i sentruim p et lite, men veldig koslig typisk londonhotell. skal vre i London i 4 dager fr turen gr hjem til Bergen, gleder meg til komme hjem n! men frst skal London oppleves, har faktisk aldri vrt her fr...

n er jeg s trttis, har mistet mange timer og det ble ingen soving p flyet. senere skal vi ut spise og kanskje litt shopping. men frst er det tid for siesta!!natta

Les mer i arkivet Januar 2013 Desember 2012 November 2012
catchdreams by. Helene Elisabeth

17, Bergen

mitt navn er helene elisabeth, jente p 17 og kommer fra Bergen. n fortiden er jeg p utveksling i Colorado, USA og blogger om min hverdag. har ogs en stor kjrlighet for foto, mote, mennsker, musikk, mat og reiser!

Mitt navn er Helene, 17 og kommer fra Bergen. Ferdig med frste ret studiespesialisering og n tar andre ret i usa. Jeg lever derfor fortiden i Colorado. S her p catchdreams blogger jeg om mitt hverdagsliv som utvekslingsstudent.

Reiser med organisasjonen YFU og det er bare til sprre hvis du lurer p noe! Velkommen til min lille dagbok ❤helene

+Legg meg til som venn

+Flg meg p bloglovin'

blogg film og serier florida2012 fotografi london2012 mote outfits skjnnhet tanker turer updates utveksling utvekslings ret

Januar 2013 Desember 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 August 2012 Juli 2012 Juni 2012